lördag 9 januari 2021

Året 2020

Året som var fyllt av kärlek, ett år som var fyllt av möjligheter, ett år som går till historien, ett år som krävde att man var flexibel och gjorde det bästa av läget, året då jag avgick som ordförande från fjällklubben, året då jag satte mig i sulkyn för första gången, året då jag fyllde 50 år, festen som blev fast jag inte skulle fira, året då vi besökte Åbo en gång i månaden , året då jag njutit av alla travresor vi tagit i vårt land, året då vi firat 31 år med mannen i mitt liv, året då dottern fick sin examen, året vi bytte stall, året då vi började använda munskydd då vi går i butiken......

Året innehöll även en hel del saker som inte blev av. Greklandsresan är väl kanske det som jag saknar mest med eftersom inte den blev av fick jag i stället fira mina 50 år i dagarna tre hemma och så fest på stallet och i Åbo. Så jo jag klarade mig utan resan. 

Året 2020 är nu historia.




























Första gången i sulky och så året 2020 sista bild i sulkyn

Ha det bäst och kram!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar