tisdag 9 april 2019

Bromsa

Om tiden annars går fort så nu rusar den fram i super turbo fart!
Jag hinner inte med. Antingen har jag blivit långsammare eller så går tiden helt enkelt fortare just nu.
Skriver redan 9.4 och detta är månadens första inlägg.
Förra veckans höjdpunkter var nog vår resa från Jakobstad till Piteå till Tammerfors till Jakobstad inom förloppet av 36 h och 2300 km!
 Vår första anhalt studio Acusticum och en konsert med Magnus.
 En fint ställe med fina detaljer.
 Som vi väntat på detta sedan jag beställde biljetterna i november.
 En helkväll med denna artist kan inte annat än bli lyckad från början till slut.
 Så klart vill vi vara på bild. Man får ju fundera om jag är kort eller killarna bakom mig långa?

 Ingen rast och ingen ro: Direkt efter konserten hoppade vi i bilen och styrde mot Tammerfors. Jag tog nattskiftet så hoppade Tony bakom ratten vi fem tiden! Två timmars sömn och smink från dagen innan! Hm, fräsch ! Tur att man inte är uppställd på grund av bilfrukost, sömn på frambänken och tandborstning inne på en toalett på en bensinmack.
Orsaken till att vi absolut ville / måste till Tammerfors var prisutdelning åt teamet. Ofelia och Elin var det ekipage som tävlat mycket med fina placeringar i vårt land 2018. De har ett poängsystem på detta. Man kan inte endast start många gånger, man ska även prestera med sin häst. Detta gick vårt team och vann av alla de runt 500 ekipage som hade samma utgångsläge. Så jävla nice! Vilken underbar avslutning för detta team!
Behöver knappast säga att jag är stolt!!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar