måndag 18 mars 2019

Nu går det fort

Tillbaka på jobb till 51,6 % och ledigt det övriga borde väl ge mera tid för allt annat eller..... Just nu känner jag att tiden bara försvinner framför mig. Har jag en vecka med ett eller två kvällsmöten så då svisch är veckan förbi.
Sedan senast har jag blivit återvald som ordförande i fjällklubben vi är medlemmar i. Nu har även Elin ett eget medlemskap. Härligt!
Simningen och rygg träningen har igen kommit igång på allvar. Suck! Byter gärna värken med någon för en dag eller för en vecka. Man lär ju sig att leva med det men värken är inte som en vanlig värk.
Sedan har det i mitt liv funnits hushållsgöromål, körövning, stall göra och ett besök hos gudsonen med familj. Tack! Vänskap när den är som bäst. Man fortsätter var man slutade senast!
När liten blir stor händer även detta:
Underbara barn! Dina tankar kring denna gör mig stolt som mamma till dig som du är som person!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar