tisdag 26 februari 2019

Lat eller .....

Endast tre inlägg i februari så här långt och det är snart den sista. Vet inte om jag ska kalla mig lat, utan motivation eller upptagen på annat håll eller varför inte säga att livet rullar på i samma stil utan variation. Välj själv!
Nött väg i våra trakter det har jag gjort då jag varit chaufför åt Elin som gjort sin arbetspraktik hos en veterinär 25 km hemifrån. Vi har mött upp honom på olika ställen, tider och hennes dagar har varit innehållsrika i tre veckor.
 Förra veckan kan jag meddela att vi hade alla väder. Regn, blåst, snö, sol, underkylt regn och ja nu vill jag ha vår!!!!!
Dessa ungdomar var hem över helgen och jag fick tanka mamma hjärta. Jannica hängde läpp på söndag vid tåget för det visade sig vara 40 minuter sent. Suck! Som tur väntade deras fortsättningståg på dem i Tammerfors så de blev inte tvungna att vänta även där.
 Det kom ett mail med ett bra beslut för mig och min rygg. Nu ska det ordnas i praktiken! Återkommer!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar