torsdag 22 november 2018

Redan torsdag

November är snart slut och jag funderar vart har hösten tagit vägen. Att jag jobbat endast  50% har varit precis lagom för hur skulle jag annars hunnit med allt det andra. Skämt och sido, jag eller ryggen min skulle inte fixat 100%.
 Sedan senast har det då igen varit en hel del men inte med stress eller jobbig betoning utan detta är livet. Pelle , min lilla prins tar en dag i taget och sover i mängder däremellan som han får för sig att nu ska det lekas. Snart firar vi hans fjorton års dag.
 Ett besök igen till röntgen och ortoped.Min rygg har inte enligt bilderna ändrat något varken till bättre eller sämre men det har då med andra ord stabiliserat sig. Nu får jag i princip gör allt! Hm, eller vad jag klarar av från dag till dag. Ont kan jag ha upp till ett år ännu, så! Tur att man inte är bitter!
 Dessa fyrfotade vänner - terapi för hela kroppen även knoppen. Att jag fixar att gå med i mommos tållatossadaras takt - ett framsteg för mig!
 Att få vakna och hitta denna bild som meddelande på telefon, det gör ju onekligen att man drar på smilet extra högt. Söta öde! Tack Majvor för bilden.
 Kallt väder har vi men ingen snö. Harpan har vintertäcke premiär idag. Dessa två fyrfotade är så goa och ja.......
 En julklapp i tomtens säck!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar