fredag 10 augusti 2018

Försöker gilla läge

Suck och stön!
Att vara ledig är ok men att inte kunna göra allt man vill, så frustrerande!
Hade en fin dag med en vän på terrassen i solskenet, härligt! Sedan har jag varit på röntgen, crp koll samt ringt hit och dit! Suck mitt crp är fortfarande 21 efter lika många dagars penicillinkurer. Ibland har jag haft tre på gång, ibland två och just nu en! Hoppas att det är de sista tabletterna jag tar imorgon och att kollen på måndag visar ett resultat på under tio som det skall vara!
Sedan har mannen fått undervisningstillstånd för körkort, tredje gången! Kan knappt tro att vår minsting ska sätta sig bakom ratten.
Vädret fortsätter att vara varmt och just nu väldigt fuktigt. Efter några dagar med lite kyligare vindar for poolens temp från +27 till+22, nästan över en natt! Elin har tagit över min morgonsimroll -härligt!
Väljer ju som sagt noggrant var och till vad jag sätter min dagliga görados.
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar