onsdag 16 maj 2018

Åbo en natt till

 Fredag kvällen tillbringade vi hemma hos Christopher och Jannica. Pizza!
 Olle och Simba fick kärlek och blev snällt kvar hemma, när vi tog bilen till Tobias. Christopher kom med för vi hade bestämt att vi kör honom till jobbet nästa morgon eftersom vi ändå skulle köra hemåt. När jag ställde väckarklockan fick jag fundera två gånger på att det blev rätt eftersom vi skulle vara iväg senast 4.30!!! Tidigt iväg och redan 9 var vi hos min bror med familj i Sundom.
 Där spelade jag badminton och beundrade Emmas nya cykel. Vi fick även njuta av en god frukost/brunch!
Faster Mia med guddottern Emma! Kärlek och lycka! Fick en extra kram då jag träffat på pricken med en av hennes presenter. En sådan variant i år då vi firade!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar