söndag 26 november 2017

November

Denna månad har svingat förbi i rekordfart trots att vi inte nött vägar i vårt land.

Möten, möten, sena kvällar och tidiga mornar har gjort att jag valt bort tid vid datorn.
Fredagen blev inte som jag tänkte men....
 Blev inkallad en timme innan galan skulle börja. Vad gör man inte för mannen i mitt liv. Roligt men hade valt bort det tidigare men så stod jag där i alla fall.
 Julfest med ett dignande matbord. Mums så gott och så mätt man blev! Roligt att smaka på nya rätter. Både jag och Elin blev mera än mätta.
 Efterrättsbordet var inte heller fy skam för den som gillar choklad. Nu hör jag ju inte till den sorten men det här räckte mer än väl till mig.
Mommomys då Elin är på jobb!
Nu inkommande vecka skall det vara så skönt att inte ha något direkt inplanerat förrän till helgen då den äldsta sonen kommer hem.

Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar