onsdag 25 oktober 2017

Tiden rusar

Höstlovet är förbi och vardagen är tillbaka.
Det känns som veckorna endast består av måndagsmorgon och så är det fredag följt av en söndags kväll.
Helgen som gick var en travfri helg men en lång promenad med Ofelia gjorde vi, mommo och moffa. Elin är ju som jag berättat tidigare på jobb mellan varven.
Söndagen var en väcka klockmorgon. Många hästar ville ha hö och jag gjorde något som jag nog inte trodde eller hade tänkt att jag skulle göra. Jag tog två stora hästar på samma gång! Stolt över mig själv! Att ha ett morgon stall nu som då är vardagsmotion och man är just där och då!
Denna vecka är en mötevecka. Måndag barnträdgårdslärarföreningen, tisdag föräldramöte (känns bra att ha ett barn i skola var man får gå på föräldramöte ännu) och ikväll blir det en föreläsning tillsammans med mannen i mitt liv.
Den här veckan fick bilen vinterdäck och snö väntas till imorgon.
Ha det bäst och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar