måndag 17 juli 2017

S EM E S T E R 2 0 1 7

 
Äntligen! Som vi väntat!
Som jag tidigare nämnt så är det mycket i våra liv just nu men vi är ju mitt i livet med nya utmaningar framför oss.
 Tobias blev kontaktad på fredag med frågan om han kan och vill komma som målvakt under minibolls VM i Jakobstad. Till vår glädje och förvåning tackade han JA!
 Det var roligt och spännande att se honom stå i målet för Sverige. Ett roligt jippo!


Vädret visade ju sig från sin bästa sida.
 Mellan fotboll blev det även ett stafettlopp. Brors dottern Emma var med sitt lag och gjorde ett fint lopp.

 Mat, solning och lite vila blev det mellan varven.
Tobias med sin mommo
 Kärlek - Ömhet -Respekt - Beundran och Tacksamhet
 Söndagen spenderades i Vasa. Vi besökte svärföräldrarna och så var det konfirmationsfest i Sundom hos min bror.
Elin & Jannica

Christopher med sin morbror

Min bror och jag

Kärlek

 Kusiner på rad. Linnéa, Christopher & Elin
Dagens konfirmand

Skratt & Kärlek
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar