måndag 12 juni 2017

Back on track och full rulle

Tränings trav i Bennäs, en ny bana för teamet. De gjorde bra ifrån sig, det blev vinst och en erfarenhet rikare.
Tobias på inträdesförhör i Helsingfors och Åbo. Nu håller vi tummarna! Kompletteringar gjorda till Umeå och Luleå. Nu håller vi tummarna!
Lördag morgon och jag känner en liten ovan känsla i halsen, ignorerar och njuter av lördagen till en stor del ute.
Söndagen kommer, jag vinkar av Elin och Tony som styr bilen norrut. Nu ska de samla erfarenheter så det heter duga. En vecka på ett stort trav stall. Gläds med Elin!
Det betyder ju i den andra ändan att jag ska sköta djurparken hemma!
Nu är det ju sådan tur att jag vet vad som är fram och bak på hästen. Hon är ju duktig och snäll! Alla dessa olika borstar som finns använder jag den/de som jag tycker att passar bäst för .....säkert inte rätt men det blir gjort!
På jobbet idag var jag patient med ont på olika ställen men min slutdiagnos blev: ingen sjukdom!
Halsen - hm den mår inte bra. Orken finns men rösten sviker och att svälja det känns som ett rivjärn. Blir svalgprov imorgon!
Detta unga par har blivit med katter. Det betyder att jag även blivit kattfammo. Roligt med alla dessa titlar. Katterna heter Olle och Simba! Underbart!
Nu ska även Nisse och Pelle få sin tid!
Ha det bäst och kram!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar