onsdag 24 maj 2017

Livet

SEMESTER. En helt vanlig onsdag står det semester i min kalender. Att solen skiner, poolen står redo och att göra listan är tämligen kort - det är HÄRLIGT! Eftersom jag inte haft möjlighet (läs inte tagit mig tid) att avnjuta de sista semesterdagarna från sommaren 2016 har jag nu prickat in några här och där innan jag börjar knapra på 2017 års semester.
 Hm! Vem tror ni att skall tillreda den fisken? Kan säga att inte blir det jag men det blir nog den berömda någon som alltid gör allt som ingen annan gör.
Storfiskaren Tobias har kommit hem för att idag göra en dag på en arbetsplats - dvs han ska massera klienter . Detta hör till en av skoluppgifterna och efter det återstår endast ett examenstillfälle. Att visa sin kompetens som idrottsmassör. Här har han jobbat med några elitidrottare en längre tid och nu ska det upp till bevis. Snart är ett intensivt studieår till ända och han får sin examen och ett jobb! Härligt!
Nu ska jag dra på mig trädgårdhandskarna och böka om i blomlådorna.
Ha det bäst och kram!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar