söndag 26 februari 2017

Fullspäckad vecka

Tacksam över att igen ha en vecka i min minnes väska.

Måndag var det simhallen med mannen i mitt liv
Per Gustavsson berättade och vi lyssnade på tisdag
På onsdag möte på mitt dagis med barntädgårdalärarförbundet Nordias styrelse
Snö, snö i dagarna två natt som dag

Pelle njuter i sängen då snön ute är högre än honom
 Fredag! Veckans bästa kväll och 9 dagar ledigt - underbart!
Soldyrkande Pelle i mjuksnö

Blommor till min man
Ups så tiden går! Nu har vi firat Elin 16 år. Det blev några dagar före rätta dagen så att Tobias fick vara med. Nu har jag fört honom till tåget och laddat mig med goa kramar för nu kanske han inte kommer hem förrän till påsk!
Christopher vill påminna er om att kramas ofta! Han och J hade lekt med min kamera och lämnat fina bilder som en överraskning åt mig!
Ha det bäst och kram!
Nu ska vi fira fastlagssöndag med jippo på stallet.

1 kommentar: