tisdag 17 januari 2017

Marathon i serie

Sköna slappa söndagen blir historisk i vår familj. Att jag hade årets första pyjamasdag är inget nytt men att alla som var hemma satt i varsitt rum framför tv, dator eller I pad för att se på serie och bara njuta av att inte göra så mycket, det har nog inte hänt i denna utsträckning tidigare.
En serie som det varit mycket skriverier om och inslag på olika sociala medier är norska Skam. Jag tänkte att nåja, jag kan ju se ett avsnitt som blev två och vips var första säsongen tittad och jag fortsatte med säsong två och igår strax innan 23 var jag färdig. Nörd eller vill veta vad som händer, välj själva. Bra serie och säsong tre kommer på fredag och den fjärde säsongen bandas som bäst. Hm! Hur blev det så här? Ni som bor i Finland kan se den på Yle arenan.

Annars så är läget stabilt med fullspäckad vecka men........möte ikväll med en matbit och dagispersonal.
Ha det bäst och vinterkramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar