söndag 1 januari 2017

2017

Ett nytt år med tomma blad som ska fyllas.

Kvällen bjöd på ett mäktigt fyrverkeri på torget, god mat, trevligt sällskap och brädspel.
Det nya året har bjudit på ett besök till mannens farbror. Där hann vi se hans kusin med fästman innan de styrde bilen hem mot Stockholm igen. Högmässa i Jakobstads kyrka med vacker sång blev det innan maten. Travträning för en del medan jag själv min vana trogen bänkade mig i soffan för
Ivanhoe!
Varje år samma tid och samma kanal!
Gäspar stort och känner mig nöjd med årets första dag, inga löften blev givna men jag hoppas på ett nytt år fyllt med kärlek, ömhet, kramar,hälsa, glädje varvat med respekt, "kämpar styrka" och styrkan i att finna det lilla vackra i vardagen. För alla dessa små saker blir till slut stort.
Ha det bäst och nyårskramar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar