måndag 28 december 2015

En vanlig men ändå inte vanlig måndag i december

Årets sista vecka har vi framför oss. Julen är förbi men känslan att det är en vanlig vardag känns avlägsen eftersom det står semester i kalendern.
Dynvar som Elin målat åt mig för snart 9 år

Jag smög försiktigt upp i morse, packade min sim väska och äntrade simbassängen innan klockan blev halv sju. Härlig känsla när mina kilometrar var simmade. Dagen fortsatte med att jag fördjupa mig i min forskningslitteratur - inlämningsdag av boken idag! Känslan när jag slog fast boken och uppgiften var avklarad, yes!
Eftersom jag steg upp tidigt har listan på saker som blivit gjorda blivit lång och det enda som återstår är soffhäng och uppgiften att tömma godisskålar. Det är ack så tung uppgift!
En av skålarna med choklad

Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar