lördag 22 augusti 2015

Jag lever

Vardagen  har börjat! Skolan för Elin, Tobias i militären, Christopher jobbar, Tony jobbar och jag jobbar. Upplever att vardagen rullar på.
 Försöker fånga det lilla i vardagen, som  att känna vinden som sprider ljuvlig lavendeldoft , njuta av solen som verkligen visat sina strålar, glädjas över att jag fått fylla 45 år och att min familj finns runt mig.

Förra helgen styrde vi bilen från
Jakobstad - Ikea i Tammerfors - Helsingfors - domkyrkan - svenska teatern (Mamma Mia för femte gången, har du inte sett den ännu - GÖR DET!)- Vanda - Pargas - Åbo - Jakobstad. Allt på 33 h och 1200 km i bil. Hemma igen lagom för att njuta av lördag kväll!
 Christopher, Tony och jag fick en helkväll med Mamma Mia på Svenska teatern i Helsingfors. Snacka om energikick!
 Tobias steg i rang inom militären. Från rekryt till jägare.
 
En mors kärlek
till sina söner!

Ha det bäst och kram!
 Ps. Elin njöt hemma med mommo & moffa. Vad de hittade på när vi var borta ska jag snart berätta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar