måndag 2 mars 2015

Möte med människor

Tanken fanns att jag skulle förmedla en uppdatering åt er redan både igår eller rentav redan i förrgår men tiden räckte inte till.
   Lördagmorgon inleddes med sång och uppvaktning av husets nyblivna fjortonåring. Tänk att det redan gått så många år sedan vi fick vårt yngsta barn.
  
 Den yngsta gästen på festen fick jag sköta om. Vi trivdes bra i varandras sällskap!
Efter att gästerna från Elins kalas åkt hem pustade vi ut en stund för att åka vidare för att fira min svärfar Peter som skulle fylla 70 år den första mars.
                            Kärlek!
Christopher med Nina
Svärföräldrarna med sina barn, barnbarn, svärdotter, svärson och barnbarns flickvän. Tänk så många det kan bli av två! Kvällen firades med god mat och gemenskap!

Mina svärföräldrar Gunn-Britt och Peter
Elin 14 år med sin kusin Amanda  
Söndag och jag åkte med mina föräldrar på en tripp till Vasa för att hälsa på fammo. Hon var trött men mätt och belåten. Helt underbart att se, trots sin ålder på 93 lyste hennes naglar i en svag rosa ton. Gjorde även ett besök till mommo & moffas grav och min faffa och fasters grav. Det är en så lugn känsla på gravgården och hjärtat blir varmt då man minns de som en gång fanns med.
Sedan blev det mera fest. Denna gång firades min kusin Margot. Grattis till din 60 år! Hemma hos henne fick jag en ny kompis som heter Stickan . Tänk så liten och söt man kan vara.
Idag måndag var det en ny vecka med nya möjligheter. Vi startade mjukt efter förra veckans sportlov, man kan ju inte ta ut sig första dagen.
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar