lördag 2 mars 2013

Diagnos
Läkaren ringde.Har lung klamydia. Ok! vänta lite nu hur hänger det här ihop? Som många andra tänker man på könssjukdomen.Men man lär så länge man lever. Finns olika klamydia, den som jag har som inneboende trivs i luftrören och hur länge den tänker stanna hos mig, det vet jag inte. Allt från några dagar till 2 månader sa han. Tog blodprov igen för att kolla att medicin biter och fantastiskt den gör det!!!! Biter ihop, väntar och så vips är den nog borta en vacker morgon!Smittar gör jag INTE!
Har redan börjat mentalt förbereda mig för Vasa loppet som ska genomföras imorgon - det är en avslutning på sportlovet! Men innan det ska vi njuta av snöovädret som viner i knutarna, brasan som sprakar, ljusen som höjer mys faktorn och plättar!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar