fredag 15 februari 2013

Wow!

Nu har det gått ett år sedan jag skrev mitt första inlägg om Bambi på hal is. Har lärt mig en del under året som gått men mera finns det att lära.Kul!
Ofta är det ett "tankekrävandetömningavkänslorskrivaavsig" som blir ett nytt inlägg - ibland är det fullständigt torka och ibland skulle man kunna dela med sig massor - som en berg och dal bana som livet i sig!
Vänner - vän dag - kärlek ja orden är många!
Vänner är som stjärnor, trots att de inte syns varje dag så vet man att de finns! Härligt att kunna fortsätta var man slutade senast ......
Min livskamrat

En bild säger mer än tusen ord!
Nya vänner på bloggen har jag även fått, trots att jag inte träffat er så får man känslan av att man känner Er - tack för att Ni finns!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar