måndag 26 november 2012

Nervös
Hönsmamma - jo ja vet, men vad gör man inte för sina barn för att de ska må bra på ett positivt sätt.
På lördagen styrde vi bilen mot Vasa för Elin skulle återigen vara med på en simtävling.När vi kommer på parkeringen kommer paniken och nerverna kör ur.Då får man rycka in som mamma, psykolog ja allt som behövs men främst som mamma.

Elin! Var inte rädd, jag går bredvid dig.Kom ta min hand, jag håller i dig.Här i min famn kan du våga tro, sänk dina murar jag ger dig ro. Kom ihåg att jag älskar dig som du är och var inte rädd jag går bredvid dig.
Hon simmade 100 m frisim och efter omständigheterna gick det bra men 100 m bröstsim det strök vi och glada, lyckliga är vi för det - det kommer nya tävlingar och nya simtag.
Idag var jag på sträckbänken - låg på en bänk fast"klistrad" och blev påtöjd i min rygg i 25 min, en upplevelse även det.Just nu känns det som om mina skinkor blivit längre. Kanske jag blir 10 cm längre under denna behandling och extrakilona ett minne blott ,hmmmmm!

Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar