torsdag 26 juli 2012

Tänk......

Vad många människor som försummar den lilla lyckan medan de förgäves väntar på den stora.
Idag har jag varit lycklig då jag varit ute på vår gård. Njutit av SOL,VÄRME,känt svetten droppa nerför ansiktet,hört fiskmåsarna sjunga,blandat med ljud från Elin som badat i poolen tillsammans med sin kompis,pojkarnas diskussioner medan de hjälpt sin pappa Tony  med vårt nya projekt och så Pelle som skällt till och varit på sin vakt.Vilken vardaglig lycka!
Själv har jag målat breder till projektet i vitt och så inspirerad av Ernst fick bänken i trädgården en ny färg:svart!
Har njutit av dagen och lyckan att få ha de kära nära, även Jennie & Cajsa inräknat!
Brukar säga till de som kommer och går kring mig när jag rör mig på gården att de får ta mig som jag är, tros chockar, nakenbad och naturskön frisyr är väl vanligt så här sommartid! De får älska mig för den jag är och inte för den jag borde vara, för jag är den jag är och det kommer jag alltid att vara!
En helt underbar låt med en röst som berör!
Kram
Ps.Bilder från projektet kommer, eftersom jag haft pensel i handen idag har kameran legat !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar