torsdag 12 juli 2012

En vanlig men ovanlig torsdag

Efter gårdagens fest fanns det ett berg av disk att bestiga,orken tröt igår efter att den sista gästen farit hem.
Mommo & moffa med Tobias



En ros för varje år

Svärfar även han glad

Svärmor får lektion i nya telefon

Brorsdottern Linnéa spelar tillsammans med Elin

Min far & min bror
Faster Mia och Emma

Kramkalas



Då fotografen i huset är värdinna blir kameran ofta kvar på skåpet men några bilder blev tagna.
Idag gjorde jag det som jag fundera på igår men inte hann googla tillräckligt för att göra slag i saken.
Nu är det bestämt:
Nästa vecka ska jag återigen få träffa goa Lasse & co.Blev inget ifjol då konserten blev inställd i min stad och i år kommer de inte överhuvudtaget till Finland vilket betyder att vi förflyttar oss till Älvsbyn.Ska bli roligt att se en annan del av Sverige.
Nu blir det att bänka sig framför tv:n för nu blir det många kvinnors dröm Ernst på rutan och även många karlars mardröm.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar