måndag 14 januari 2019

Ups!

Måndag igen och det har gått en vecka igen...
Hänt sedan sist.
Jo jag har jobbat en hel vecka, inte hela dagar dock men jag har varit på plats och ställe varje dag. Jo det kändes bra och tom. ryggen fixade det men timantalet var nog precis mest lagom.
 Fröknarna har lekt skogshuggare. Nu återstår endast ett träd av fyra i deras hage. Vackert så!
På fredagen satt jag upp denna bild på Instagram med texten om att det är det lilla i vardagen som gör det. Knappen i våra lakan i sängen, ett glad idag på tidningen och så den vackra rosen som pryder köksön.
 Lördagen var det stall morgon, middag och kväll! Sedan var vi även på besök till våra gamla grannar för över 20 år sedan och det blev nästan morgon innan vi var hemma. Gäsp då väckarklockan ringde, är trött ännu! Men det var ju så KUL!
 Samma procedur stall morgon , middag och kväll på söndag! På kvällen tog vi oss i kragen och fixade bort det sista av tapeterna i kök/tamburen.
 Hej då rutor!
 Snart kommer dessa på väggen. Det ska bli spännande med både mönstret och färgen!
Och så en bild från dagen. Även idag var det stallrutiner för mig innan jobbet och även lunch hann jag med åt dessa flickor! Så mjuka och så underbara!
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar