onsdag 3 juli 2013

Stolt mamma

Titulerar mig stolt mamma idag. Elin har ju börjat med att spela golf och idag hade de en lägerdag ute vid golfhuset med mat, mellanmål, teknik och ja allt möjligt. Nu kan ni tänka - vad är nu en dag på läger? Ja för vissa kan det vara ett stort steg. För Elin var det ett stort steg framåt och för mig känns det helt underbart. När mannen ringde och berättade att hon lyste som solen då han körde iväg, då ..... då var det gott att vara. Även här fick jag tänka till. Eftersom det varit mannen som varit med henne på golfen hittills så var det han som förde ut henne till lägret fast jag var hemma och han på jobb .Mamma har inget att göra på golfbanan innan hon känner sig 100 och det är en sak jag får leva med.
En annan sak jag får leva med är: nu har nedräkningen börjat i och med att semestern började idag. Mitt motto för årets semester är att fortsätta var jag slutade när vi var på Rhodos, dvs att göra så lite som möjligt på så lång tid som möjligt.
Ha det bäst och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar